איפה אפשר ללמוד להיות גרפיקאי – אוהבים את עולם העיצוב גרפי?

הביקוש הוא גדול מצד חברות הייטק  ב2020 ולקראת 2021 המשבר יהיה גדול יותר, עסקים לא יכולים לשרוד ללא מערך שיווק של מעצבים מקצועיים שידברו את השפה העיצובית לצרכנים – מהו בית ספר לעיצוב גרפי הטוב ביותר בישראל? מחפשים המלצה על בית ספר לגרפיקה? בכתבה הבאה תוכלו לראות אין ספור שיעורי הסבר שהכנו במיוחד בשבילכם. השיעורים מוסברים בשפה העברית ומתאימים לכל אחד שרוצה להתחיל ללמוד בבית ספר לעיצוב גרפי לימודי תעודה. אחד התחומים החמים במשק הישראלי זה עיצוב גרפי, הביקוש הוא גדול מצד חברות הייטק והשכר בהתאם לבוגרי מסלול לימודים זה ללא ניסיון, אם אתם אוהבים את עולם העיצוב גרפי בהחלט הרווחתם מקצוע שיאפשר לכם חופש פעולה והכנסה נאה בקריירה.

איפה אפשר ללמוד להיות גרפיקאי מה לומדים בבית ספר לעיצוב גרפי?

בבית ספר עיצוב גרפי לומדים לחשוב ולשרת לקוחות באמצעות מודעות גרפיות ופרסומות. כיום עסקים לא יכולים להתקדם במערך השיווק  ללא מעצבים גרפיים. נוכל לראות פרסומות שרצות בפייסבוק ובאינסטגרם ושם מפרסמים מוצרים בלי סוף,  על כל העבודות האלה אחראים המעצבים הגרפיים גרפיקאים שמכתיבים את השפה העיצובית. בלימודי עיצוב גרפי תלמדו מה הם חוקי העיצוב שמתאימים כיום ל-2020  תוך שימוש בקומפוזיציה בדגש על טיפוגרפיות נכונות כדי להעביר את המסר בצורה נכונה. תלמדו מיהו קהל היעד וכיצד לשלב את הגרפיקה עם הצבעים הנכונים שיתאימו לקהל היעד שאליו אתם מעצבים. לכל אורך הלימודים תיישמו את חוקי העיצוב בתוכנות הגרפיקה של חברת אדובי.

איפה אפשר ללמוד להיות גרפיקאי התוכנות הגרפיות

במסגרת לימודי עיצוב גרפי תלמדו את כל חוקי העיצוב הגרפי בתוכנות של חברת אדובי. התוכנות הנלמדות פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין, כל תוכנה מבצעת סגנון אחר בעיצוב גרפי בעולם השיווק והפרסום. באמצעות התוכנות תכינו אלמנטים ויזואלים ותבנו לוגואים ליצירת תדמית לעסקים חדשה. לכל אורך קורס תהיו עסוקים בחשיבה יצירתית כדי לפתח לכם את הכישרון בעבודות בתוכנות גרפיות. התוכנות הגרפיות איתם תעבדו בכל אורך הקריירה שלכם מטרתם ליצור מניפולציות גרפיות למטרות שונות לחברות היי-טק ולעולם הפרסום והשיווק.

איפה לומדים להיות גרפיקאי

בתי ספר לעיצוב מומלצים נמצאים במרכז המדינה או דרך לימודים אונליין באינטרנט. בית ספר לעיצוב גרפי מספק תוכנה שמחברת בין מחשבים ומאפשרת למורה לעבוד ישירות על תוכנת גרפיקה שיש לכם במסך. במהלך השיעור אתם מקבלים הסברים אחד על אחד איך לבצע מניפולציות גרפיות ומתרגלים את החומר מול המורה שלכם. במהלך השיעור המורה יכול להזיז את העכבר דרך תוכנת החיבור ולשוחח עם הסטודנט אחד על אחד. לכל אורך הקורס תקבלו שיעורי בית ותרגילים כדי לפתח לכם את הכישרון והיצירתיות באמצעות שימוש בתוכנות גרפיקה.

תוכלו בעמוד זה להשאיר פרטים וליצור קשר איתנו. במהלך יצירת הקשר תקבלו הסברים כיצד לומדים את התחום מהבית וכמה עולה הלימודים.

גרפיקה תעודה – בסיום לימודי עיצוב גרפי תקבלו תעודה מקצועית ותיק עבודות, תיק עבודות יבנה בצורה מקצועית לכל אורך הלימודים. נוכל להגיד לכם שבתחום העיצוב הגרפי תעודות כבר לא פותחות דלתות ומה שרוצים היום לראות זה תכלס כיצד אתם יכולים לעצב גרפיקה פרסומית בצורה נכונה.